Klacht Schiphol Tickets: Schiphol Tickets doet geen enkele moeite om tickets om te boeken en contact te zoeken met de reizige

sad Niet opgelost
P.F. Ehrhardt

SCHIPHOL TICKETS DOET NIETS!! emails met verstrekte ticketnummers(waarschijnlijk automatisch door computer) worden NIET beantwoord. Telefoon wordt afgekapt en de Engelse telefoon antwoordt zelfs NIET NA 1 UUR. Het is urgent omdat de Airline (Cathay Pacific) wijzigingen doorstuurt, die volstrekt onlogisch zijn, bv Vertrek uit Nederland 5 juli aankomst in Hongkong 6 juli en een dag later een andere wijziging: vertrek Hongkong 4 juli naar Jakarta....... Ik heb Cathay Pacific gebeld, maar die wil ons niet helpen, dit moeten worden afgehandeld door de maatschappij die de ticket heeft afgegeven, en zo draai je in een vicieuze cirkel, omdat Schiphol Tickets kennelijk geen Customer Service, alleen maar software programma's. Onze eindbestemming is Jakarta, maar Indonesie is nog steeds gesloten voor buitenlandse toeristen, dit zal zeker niet zijn opgeheven begin juli. Dus onze reis moet worden uitgesteld, wellicht augustus. Ik vind dat Schiphol Tickets een contra prestatie levert door NIET EENS te reageren en weigert tot op heden contact met ons te zoeken!!!

Shiphol Tickets dient urgent te reageren, omdat de Airline met wijzigingen komt die onlogisch zijn (zie Boven) en die ook niet kunnen, Bij geen reactie gaat de maatschappij ervan uit dat wij op die vlucht zitten. De wijzigingen MOETEN worden aangebracht door Schiphol Tickets!!!!

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

P.F. Ehrhardt
    Ik ga de Holding OTRAVO BV maandag 15 juli in gebreke stellen, met daarna faillissement aanvraag, deze oplichters mogen geen kans meer krijgen na de epidemie om nieuwe slachtoffers te maken!!
    P.F. Ehrhardt
    Het wordt steeds gekker met Schipholtickets cq Travelgenio SL, ze willen wel refunded maar trekken per ticket € 300 af! Zgn admin kosten € 50 en annuleringskosten € 250! Ze proberen aan deze ellende weer te verdienen, want administratiekosten hebben ze bij de koop van de ticket al in rekening gebracht.

P.F. Ehrhardt
Geen, Schipholtickets reageert gewoon NIET!!! Ik adviseer iedereen NOOIT MEER tickets via Schipholtickets te bestellen, hoe goedkoop zijn ook, het blijkt een onderneming te zijn ZONDER FATSOENLIJKE customer service, ook voor de pandemie zorgden ze slecht voor hun klanten, zie TripAdvisor. Bestel tickets rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij dat is in ieder geval veiliger!!

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?