Klacht Schiphol Tickets: Schiphol Tickets is niet te bereiken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440378
Gebruiker
Quint3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december 2019 een retourvlucht geboekt naar Los Angeles Californië op 14 mei 2020.
Ik wil een refund of in het uiterste geval een voucher ivm het Coronavirus maar krijg Schipholtickets niet te pakken.
Wel krijg ik op 29 april 2020 een mail van Schiphol Tickets, dat KLM de vluchtdatum heeft veranderd van 14 naar 15 mei 2020. Schiphol Tickets geeft aan, dat als ik geen contact opneem, ik de vluchten en het betaalde bedrag kan verliezen.
Ik heb de KLM gebeld maar die verwijzen weer terug naar Schiphol Tickets, die ik niet te pakken krijg. Ik heb al heel vaak geprobeerd te bellen maar ik krijg geen contact.

De oplossing

Ik wil dat ze contact met me opnemen en netjes een refund geven of desnoods een voucher aanbieden, conform de gestelde regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Quint3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg vandaag een mail dat ik kon kiezen voor een vluchtwijziging of voor een voucher. Dat waren de enige opties. Nadat ik aangaf voor een voucher te kiezen mits ik, als ik na een jaar de voucher niet had gebruikt het bedrag alsnog terug wilde, kreeg ik een mail met een vage voucher...voor €667,71, terwijl ik voor de vlucht €978 heb betaald. De voucher is vaag en zonder vermelding van een afzender of een luchtvaartmaatschappij (KLM). Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Blijkbaar is het niet mogelijk om met Schipholtickets te communiceren en tot een redelijke oplossing te komen. Heel slecht dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen