Klacht Schiphol Tickets: Schiphol Tickets is niet te bereiken.
Details
Klacht
Ik heb in december 2019 een retourvlucht geboekt naar Los Angeles Californië op 14 mei 2020.Ik wil een refund of in het uiterste geval een voucher ivm het Coronavirus maar krijg Schipholtickets niet te pakken.
Wel krijg ik op 29 april 2020 een mail van Schiphol Tickets, dat KLM de vluchtdatum heeft veranderd van 14 naar 15 mei 2020. Schiphol Tickets geeft aan, dat als ik geen contact opneem, ik de vluchten en het betaalde bedrag kan verliezen.
Ik heb de KLM gebeld maar die verwijzen weer terug naar Schiphol Tickets, die ik niet te pakken krijg. Ik heb al heel vaak geprobeerd te bellen maar ik krijg geen contact.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze contact met me opnemen en netjes een refund geven of desnoods een voucher aanbieden, conform de gestelde regels.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.