Klacht Schiphol Tickets: Schipholtickets is onbereikbaar en geeft het geld niet terug

Klachtnummer
# 442268
Gebruiker
M.A.J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vlucht is gecanceld vanwege het corona virus. Om geld terug te ontvangen of uberhaupt een voucher verwijst Emirates naar de travelagent. Maar zij zijn niet bereikbaar. Geen e-mail of telefoonnummer is beschikbaar om contact op te nemen. ECHT SCHANDALIG!!!!

De oplossing

IK WIL DAT ER CONTACT OPGENOMEN WORD MET MIJ EN DAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG. EN WEL PER DIRECT.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M.A.J.
    Datum
    Nog steeds geen contact...

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen