Klacht Schiphol Tickets: Schipholtickets onbereikbaar, klantenservice is waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452850
Gebruiker
Tinus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vlucht geannuleerd, maar informatie van schipholtickets blijft uit. Compleet onmogelijk om contact met ze te krijgen...

De oplossing

Informatie over onze terugbetaling, en contact met schipholtickets.nl. Excuses voor het feit dat ze op geen enkele wijze klanten te woord willen staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Tinus
    Datum
    Zo te zien ben ik niet de enige. Schipholtickets weigert terug te betalen... Eens kijken of de ECC kan helpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Complete stilte...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen