Klacht Schiphol Tickets: Schipholtickets.nl is volledig onbereikbaar

Klachtnummer
# 445426
Gebruiker
OnzekereCambodjaanseNederlander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in 2019 al een retourticket vanaf Bangkok naar Amsterdam geboekt voor 1 persoon. Mijn vertrek zou plaats vinden op 13 mei vanuit Bangkok. De vliegmaatschappij was Etihad Airways.
Van deze maatschappij kreeg ik enkele weken voor vertrek een e-mail dat de heenreis was gecanceld, de terugreis (nog) niet. Etihad Airways geeft aan dat vluchten die vanwege Corona zijn gecanceld vergoed worden met een voucher, maar ik moet dat dan wel regelen met de boekingsmaatschappij, in mijn geval Schipholtickets.nl
Ik heb inmiddels alles geprobeerd om deze firma te bereiken, maar dat lukt niet. Online is alles afgesloten, er kan niet worden gemaild, en bellen lukt ook niet. Inmiddels is de vertrekdatum al geweest, maar ik heb nog niets gehoord en weet nog steeds niet of ik mijn geld (of voucher) terug krijg. Ook lijkt de terugreis nog steeds open te staan, maar als ik niet heen kan reizen, reis ik natuurlijk ook niet terug.

De oplossing

Ik wil duidelijkheid. Ik ben nog steeds thuis in Cambodja, en heb dus geen reis kunnen maken, en ook de terugreis kan ik dus niet maken.
Ik wil graag alsnog de reis gaan maken, maar pas wanneer de maatregelen in Nederland het toelaten, dus met een tegoedbon zou ik tevreden zijn. Neem contact met me op, het liefst via email, want bellen gaat erg lastig vanuit Cambodja met een prepaid, of geef aan hoe ik contact kan maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    OnzekereCambodjaanseNederlander
    Datum
    Ik heb nog steeds niets gehoord van Schiphol tickets.nl en de heenreis zou al een week geleden plaatsgevonden moeten hebben. Totaal onbereikbaar dus overleg is ook niet mogelijk.

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen