Klacht Schiphol Tickets: terugbetaling wegens annulering door vliegmaatschappij

Klachtnummer
# 518097
Gebruiker
roemenie-juni2020
Datum
6 reacties

Details

De klacht

nog steeds geen refund ontvangen voor de vluchten die ik op 16 februari 2020 heb geboekt en die in april 2020 door de airline werden geannuleerd.

De oplossing

ik wil dat Schipholtickets, waar ik heb geboekt, ervoor zorgt dat TAROM nu eindelijk mijn geld teruggeeft.

6 reacties

  1. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    As informed in other reviews, we are waiting for the airline to approve the refund.

    We will get back to you as soon as we get their approval.

    Regards
  2. Auteur
    roemenie-juni2020
    Datum
    any idea how much longer it will take to get my money back? This is really ridiculous. Almost one year .......
    HURRY HURRY HURRY
  3. Auteur
    Schiphol Tickets
    Datum
    Dear customer,

    Unfortunately we cannot give you a deadline as it fully depends on the airline.

    In any case, we are insisting with the airline so as to try to get a solution from them as soon as possible.

    Thanks and regards
  4. Auteur
    roemenie-juni2020
    Datum
    It is already more than 1 (one) year ago since I booked my return flight to Romania for 4 - 112 June 2020 with Schipholtickets, flying with TAROM.
    In April 2020 TAROM cancelled the flights. I am still waiting my my refund.
    It is scandalous to make people wait so long and write to me all the time that Schipholtickets must wait till TAROM decides to refund.
  5. Auteur
    roemenie-juni2020
    Datum
    Please, keep insisting with the airline to arrange the refund, I am waiting for 10 months already. In April TAROM cancelled the flights that I had booked in February 2020.
  6. Auteur
    roemenie-juni2020
    Datum
    nog steeds aan het wachten, het is totaal onbehoorlijk om een gedupeerde persoon zo lang (bijna 1 jaar) te laten wachten op een refund waar deze persoon recht op heeft.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen