Klacht Schiphol Tickets: Vlucht geannuleerd maar geld wordt niet betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 411303
Gebruiker
Giovanni
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had mijn ticket geboekt via schipholtickets.nl maar de reis werd geannuleerd door de vliegtuigtuigmaatschappij in verband met een staking.
Ik werd hiervan op de hoogte gebracht via een e-mail van de vliegtuigmaatschappij en kon eigenlijk mijn geld terugkrijgen via Schiphol tickets, maar ruim 3 maanden verder is er nog steeds niks terug betaald door Schiphol tickets heb verschillende keren gebeld maar heb nog steeds niks ontvangen.

De oplossing

Uitbetalen van mijn geannuleerde ticket.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Giovanni
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb aangeboden oplossing ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?