Klacht Schiphol Tickets: Welke ticket gecanceld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 433697
Gebruiker
Hans/Grace
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg op 1 april een email dat mijn ticket is gecaneld maar ik vlieg pas in juni ik probeer ze te bellen maar geen reactie is dit een 1 april grap want ik wil weten welke ticket en waar naar toe gecanceld is
Gr Hans

Gewenste oplossing

Telefonische een juist antwoord
Geboden oplossing
totaal geen reactie ontvangen ik ben zwaar teleurgesteld in Schiphol tickets
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schiphol Tickets is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Hans/Grace
    Datum
    Schipholtickets zijn niet te bereiken en op mail reageren ze niet .
    Ik boek nooit meer bij deze reisagentschap
  2. Auteur
    Hans/Grace
    Datum
    Wanneer reageert Schiphol tickets eens

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schiphol Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen