Klacht Schiphol Valet Parkeren: Niet kunnen parkeren omdat er niet werd opgenomen of weggedrukt

M. Roozendaal

Wij konden onze auto niet afleveren bij Schiphol Valet Parkeren. 30 min. van te voren hebben wij gebeld zoals afgesproken. Er werd gezegd, wij gaan de reservering bekijken en bellen u binnen 1 min. terug. Vervolgens is er nooit meer terug gebeld. Wij hebben zelf meerdere malen contact opgenomen. Helaas zonder gehoord. De lijn was verbroken of er werd weggedrukt. In alle stress moesten wij noodgedwongen parkeren op P3. Waardoor wij dubbele kosten hebben moeten maken. En voor de Valet Parking en voor het parken op P3.

Nu heb ik meerdere malen telefonisch contact opgenomen en emails gestuurd, helaas zonder reactie.

Ik verwacht een passende oplossing van het bedrijf, voor de kosten die wij hebben gemaakt.

En heel eerlijk, mijn vertrouwen in het bedrijf is weg en ik voel mij opgelicht.

Ik hoop dan ook spoedig een reactie te ontvangen.

Ik wil graag mijn geld terug.

Wij vinden dat Schiphol Valet Parkeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schiphol Valet Parkeren?