Klacht Schiphol Valet Parking: Terugbetaling parkeergeld niet ontvangen

Klachtnummer
# 401877
Gebruiker
E. Mewe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september dit jaar heb ik een week een parkeerplaats gereserveerd bij jullie voor onze vakantie naar Egypte. Begin oktober kreeg ik een mailtje dat de reservering was geannuleerd en dat ik binnen 30 dagen mijn gelegd terug zou krijgen (45 euro).
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en zijn jullie telefonisch als via de e-mail niet te bereiken.

De oplossing

Ik wil graag mijn 45 euro terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schiphol Valet Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schiphol Valet Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen