Klacht Schiphol: Door de fout van medewerkers heb ik een sleschte vakantie gehad.

Lisa Haver

Op 28 juni heb ik een vlucht gehad via transavia naar Egypte vluchtnummer 193. Waarbij er meerdere dingen mis zijn gegaan met mijn bagage en de buggy van mijn dochter.
Tijdens incheck hebben ze op mijn bagage andere naam geplakt omdat we onder een boeking stonden. Die persoon mocht niet in het vliegtuig. Daardoor is mijn koffer uit het vliegtuig gehaald. Ik moest mijn buggy in de gate achterlaten. Die zou de medewerkers zelf naar het vliegtuig brengen. Toen ik bij de bestemming gekomen was de buggy ook niet met de vlucht meegestuurd. waardoor ik mijn buggy pas een paar dage later heb kunnen ophalen op het airport en ook was deze kapot aangekomen. Ik moest reiskosten betalen om weer naar het vliegveld te gaan voor uiteindelijk een kapotte buggy.

Na twee jaar besloot ik om op vakantie te gaan. Ik verheugde me voor een leuk vakantie, maar het was helaas alles verpest. Ik moest voor 3 dagen in de hotel blijven omdat mijn dochter geen buggy had en daarna moest ik weer naar vliegveld reizen om de buggy ta halen.

Ik wil graag dat jullie hiervoor een onderzoek doen.

Wij vinden dat Schiphol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?