Klacht Schiphol: Intimiderend gedag van iemand vd marechaussee

Moisja

Mijn dochter van 14 en ik kwamen dinsdag 17 oktober terug van een uitstapje naar Londen. Het was voor haar de eerste keer dat ze gevlogen had. Na de landing op Schiphol moesten we door de paspoortcontrole. Er stonden hele lange rijen. Mijn dochter voelde zich niet fit en werd naarmate de tijd vorderde steeds slapper in de benen en witter om de snoet.
We switchen een paar keer van rij om er zo snel mogelijk door de zijn. Eenmaal bij de controleur aangekomen (jonge vent van de marechaussee) begon deze op een uitermate intimiderende en zeer onaangename toon mijn dochter te ondervragen waarom ze steeds van rij had gewisseld. We waren allebei met stomheid geslagen en snapten helemaal niet waarom deze man zo eng onaardig deed. Mijn dochter was er helemaal door van slag. Ik ben er ook woedend over. Waar bemoeid zo'n vent zich mee. Hij zit daar om paspoorten te checken! Typisch zo'n gevalletje machtsvertoon van iemand met wat teveel testosteron.
Hij zat achter het meest linker loket en we waren daar dus dinsdag 17 oktober rond 14.30 uur. Deze man zou een berisping moeten krijgen van zijn leidinggevende.

Als deze man zijn excuses aanbiedt aan mijn 14 jarige dochter voor zijn enge en onbehouwen ondervraging over iets waar hij helemaal niks mee te maken heeft!

Wij vinden dat Schiphol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?