Klacht Schiphol: Slechte service van Surinaamse Luchtvaart Maatschappij.

Klachtnummer
# 279429
Gebruiker
blouberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht PY 994 uit Paramaribo, Suriname, aankomst 28.10.2017, een half uur te laat.
In de bagagehal verscheen op de monitor van band 22: Bagage op de band 13:13. Uiteindelijk kregen wij onze twee koffers rond 14:45. Ruim 1½ uur later. Onacceptabel.
De afhaler (totale wachttijd 2½ uur) maakt onnodige kosten voor consumpties en een parkeertarief van maar liefst 14,00 Euro (parkeerbewijs in mijn bezit). Totale kosten ruim 20 Euro. Opnieuw onacceptabel.

De oplossing

Excuses en terugbetaling gemaakte kosten van afhaler.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schiphol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schiphol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen