Klacht Schipholparkeren.nl: Bedrijf Schiphol parkeren gestopt?
Details
De klacht
Vanwege onze vakantie wilde wij onze auto op Schiphol parkeren. We kozen voor lang parkeren met daarbij een shuttle service. Een paar dagen van te voren kregen wij het volgende bericht:Door omstandigheden is het niet mogelijk de komende 48 uur gebruik te maken van de Shuttle service ivm de drukte van de buslijnen. Wij hebben hierdoor uw reservering omgeboekt van Shuttle Service naar Valet Service. U hoeft voor deze upgrade geen extra kosten te betalen.
De heenreis was goed verlopen, wij gaven onze auto af bij de vertrekhallen van Schiphol. Toen wij weer terug aankwamen op Schiphol belde ik het bedrijf. Ze gaven aan dat ze waren gestopt en dat wij onze auto moesten ophalen in Hoofddorp. Er was enige verbazing aan onze kant, waarna er werd opgehangen. Na 2 keer terug bellen werd er weer opgenomen, we moesten toch echt naar Hoofddorp komen met het openbaar vervoer rond 3.00 's nachts. Toen we daar aankwamen stond onze auto in een loods en konden we weer naar huis. 2 andere mensen moesten nog blijven wachten omdat ze even niet wisten waar hun auto was.
De website is nog steeds online, alleen telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
De oplossing
Wij willen graag ons geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.