Opgelost door Schipholparkeren.nl: Onmogelijk te annuleren, geen contact te krijgen met schipholparking.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328217
Gebruiker
Gert-Jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de genoemde site een reservering gedaan bij Budgetshuttle parking met als optie kosteloos annuleren. Nu onze vakantieplannen gewijzigd zijn willen we annuleren echter is er geen mailadres om contact op te nemen. Volgens de website hoort schipholpaking bij Media 73 BV, echter reageren zij ook niet op e-mail. Na wat google raadplegingen lijkt het rekeningnummer nl48deut0319887774 erg verdacht.

De oplossing

De gemaakte boeking kosteloos annuleren en het betaalde bedrag van 79,33 euro terug storten op mijn bankrekeningnummer. Als dit niet lukt zal multisafepay actie moeten ondernemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Schipholparkeren.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De klacht gaat niet over ons. De naam van onze website is Schipholparkeren.nl en niet Schipholparking.nl. Wij hebben geen enkele relatie met Schipholparking.nl en/of Media 73 BV.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert-Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het gaat om schipholparking.nl, niet om schipholparkeren.nl. Uiteindelijk via veel omwegen (met behulp van schipholparking.nl) toch bij de juiste partij uitgekomen. Parcompare is deze. Ondertussen boeking geannuleerd en geld terug ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Schipholparkeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen