Opgelost door Schipholparkeren.nl: Onmogelijk te annuleren, geen contact te krijgen met schipholparking.nl

Gert-Jan

Op de genoemde site een reservering gedaan bij Budgetshuttle parking met als optie kosteloos annuleren. Nu onze vakantieplannen gewijzigd zijn willen we annuleren echter is er geen mailadres om contact op te nemen. Volgens de website hoort schipholpaking bij Media 73 BV, echter reageren zij ook niet op e-mail. Na wat google raadplegingen lijkt het rekeningnummer nl48deut0319887774 erg verdacht.

De gemaakte boeking kosteloos annuleren en het betaalde bedrag van 79,33 euro terug storten op mijn bankrekeningnummer. Als dit niet lukt zal multisafepay actie moeten ondernemen.

Schipholparkeren.nl
    De klacht gaat niet over ons. De naam van onze website is Schipholparkeren.nl en niet Schipholparking.nl. Wij hebben geen enkele relatie met Schipholparking.nl en/of Media 73 BV.

Gert-Jan
Het gaat om schipholparking.nl, niet om schipholparkeren.nl. Uiteindelijk via veel omwegen (met behulp van schipholparking.nl) toch bij de juiste partij uitgekomen. Parcompare is deze. Ondertussen boeking geannuleerd en geld terug ontvangen.

Ook een klacht indienen over Schipholparkeren.nl?