Klacht Schipholparking24: joyriding en diefstal van benzine

Mangnus

Op 2 juni rond 20.45u hebben wij onze auto Audi A2 met kentekenbewijs 58-GD-KF weer in ontvangst genomen van een van uw medewerkers. Toen we in de auto zaten bemerkten wij dat het benzineniveau op een kwart tank stond en de kilometerteller op 180489 km stond. Op 25 mei toen uw medewerker de auto in ontvangst nam stond deze op 180123 km. Twee dagen voor dat wij naar Schiphol gingen op 25 mei hadden wij de tank vol gegooid en er hooguit 80 km meegereden. Dit betekent dat er in onze afwezigheid en terwijl de auto in uw bewaring was er 366 km mee is gereden!!!
Daarnaast is er sprake van de geur van sigarettenrook en parfum (wij roken niet en gebruiken geen parfum).

Wij hebben telefonisch en per email contact met u gezocht, maar helaas geen reactie gehad.

Geld terug voor parkeerkosten, vergoeding van gemaakte kilometers en verbruikte benzine, vergoeding schoonmaakkosten auto, vergoeding voor gebruik auto.

Wij vinden dat Schipholparking24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schipholparking24?