Klacht Schipholvaletparkeren.nl: Bedrijf reageert niet en informatie op site lijkt niet te kloppen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384092
Gebruiker
A.M. de Mos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Let op het adres. Het gaat over schipholvaletperkeren.nl. Door de slechte berichtgeving van de laatste weken heb ik een mail gestuurd met verzoek tot annuleren. Daar is niet op gereageerd. Geprobeerd te bellen, maar tot heden ze niet aan de lijn gekregen. Daarna wat onderzoek gedaan. Blijkt dat het adres wat op hun site staat, van een woonhuis is en niet van een bewaakt parkeer terrein. Met het nummer van de kamer van koophandel kom ik uit op een eenmanszaak in het bouwen van website. Verleden jaar hadden ze de website secure valet parking, met dezelfde contact adres, dezelfde telefoonnummers. Eigenlijk is het dezelfde site, alleen de naam is veranderd, en een klein beetje de lay out.
Ik wil ze nog het voordeel van de twijfel geven en hopend dat ze nog reageren, maar vrees het ergste.

De oplossing

Dat ze antwoord geven op mijn mail en dan of het bedrag terug storten of mij het adres geven van de bewaakte parkeerplaats, zodat ik kan controleren dat alles in orde is en ik me vergist.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schipholvaletparkeren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M. de Mos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schipholvaletparkeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen