Klacht Schipholvaletparkeren.nl: Bedrijf reageert niet en informatie op site lijkt niet te kloppen

A.M. de Mos

Let op het adres. Het gaat over schipholvaletperkeren.nl. Door de slechte berichtgeving van de laatste weken heb ik een mail gestuurd met verzoek tot annuleren. Daar is niet op gereageerd. Geprobeerd te bellen, maar tot heden ze niet aan de lijn gekregen. Daarna wat onderzoek gedaan. Blijkt dat het adres wat op hun site staat, van een woonhuis is en niet van een bewaakt parkeer terrein. Met het nummer van de kamer van koophandel kom ik uit op een eenmanszaak in het bouwen van website. Verleden jaar hadden ze de website secure valet parking, met dezelfde contact adres, dezelfde telefoonnummers. Eigenlijk is het dezelfde site, alleen de naam is veranderd, en een klein beetje de lay out.
Ik wil ze nog het voordeel van de twijfel geven en hopend dat ze nog reageren, maar vrees het ergste.

Dat ze antwoord geven op mijn mail en dan of het bedrag terug storten of mij het adres geven van de bewaakte parkeerplaats, zodat ik kan controleren dat alles in orde is en ik me vergist.

Wij vinden dat Schipholvaletparkeren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.M. de Mos

Ook een klacht indienen over Schipholvaletparkeren.nl?