Klacht Schipholvaletparkeren.nl: Opgelicht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384723
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dag van vertrek netjes 30 minuten voordat we op Schiphol aankwamen het
Tel. Nr gebeld dat vermeld staat op onze opdrachtbevestiging. Echter werd er eindelijk na 20 x bellen (toen we al bij onze vertrekhal stonden) opgenomen door vrijwel een dronken man, of iemand die net wakker was dat er over ca 30 min. Iemand zou komen. Ondertussen ook al door beveiligers aangesproken op Schiphol zelf, aangezien je daar niet zo lang mag staan bij de vertrekhal en die gaven ook al aan dat wij de zoveelste zijn van dit bedrijf en verwees mij naar een tv uitzending een dag eerder. Uiteindelijk hebben wij ( met 3 kleine kindjes) de keuze gemaakt om een ander parkeerbedrijf in te schakelen comfortparking.nl die het netjes binnen 10 minuten geregeld had. Al met al 105 euro extra kwijt en gestrest met 3 kindjes op vakantie gegaan. Vanuit vakantie nog het contactformulier ingevuld met de klacht, hier geen reactie op gehad dus ook nog een e-mail gestuurd. Ook geen reactie op gehad, mijn vrouw gister telefonisch contact gehad. De man gaf aan dat wij ons geld terug krijgen al heb ik daar 0,0 vertrouwen in. Ik zou dus aanraden een ander bedrijf te kiezen en niet met deze in zee te gaan.

De oplossing

Geld retour storten op zijn minst, en eigenlijk ook de extra kosten die we uiteindelijk last minute hebben moeten maken. a 105,- euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schipholvaletparkeren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen reactie gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schipholvaletparkeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen