Klacht Schipper Ede: Communicatie en afhandeling van producten totaal niet goed.

content Niet opgelost
# 362071
Sander

Naar aanleiding van een ruitbreuk een nieuwe ruit via de oorspronkelijke leverancier besteld schippers dus.

Volgens hen was er een tekort aan glas. Ik heb uiteindelijk van mei 2019 tot Jan 2019 op mijn ruit moeten wachten.

Na herhaaldelijk contact met de glaszetter, later met het bedrijf zelf met een moeizame communicatie. Bij het sturen van mail of bellen was communicatie niet mogelijk. Op mijn emails heb ik geen reactie gekregen. Ik heb hierop een review geplaatst op hen dit en Facebook. Daarop kreeg ik reactie via de glaszetter dat ik deze moest verwijderen anders gingen zij geen ruit meer leveren. Het is dus een bedrijf waar alles mooier wordt gemaakt door slechte reviews te negeren, communicatie met de eindklant niet te doen.

Al met al heb ik dus bijna 8 maanden met een gebroken ruit gezeten. Als zij hadden verteld waar zij de ruit vandaan lieten komen zou het probleem met 3 weken zijn opgelost.

Hè was per slot van rekening nog verzekeringswerk ook.

Op z'n minst erkenning dat zij dit zo lang hebben laten duren. En daarbij een excuus.

Een bloemetje zou dan het minste zijn!

Wij vinden dat Schipper Ede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sander
Schippers heeft zoals zij zich hebben laten zien aan. Geen contact opgenomen. Zij laten zich hierin zien, niet te willen luisteren naar feedback of het zoeken naar oplossingen.

Ook een klacht indienen over Schipper Ede?