Klacht Schipper Installatie: Buitensporige faktuur van Schipper Installatie bv te Huizen

L. Schouten

medio dec.2018 heb ik installatiebedrijf Schipper bv te Huizen verzocht om te kijken naar de storingv d CV-pomp.Op 31 dec.2018 kreeg ik een faktuur die voor installatie v d pomp E 555,67 bedroeg.Voor de pomp wordt E 404,-- in rekening gebracht. Verkrijgbaar op Internet E 177,50 thuis geleverd. Verder: arbeidstijd 67 min. + reistijd (zelfde plaats) 25 min. = totaal 92 min. Daarvoor wordt 105 min. (Schipper rond af op halve uren altijd omhoog,zie voorwwarden) tegen hoger tarief dan op internet door dit bedrijf geoffreerd. (E 72,-- ipv E 69,57).daarboven wordt apart nog berekend extra autokosten E 12,50 en extra afhandelingskosten E 15,25. Ik heb aangegeven dit niet te accepteren en een klacht ingediend. Die wordt niet gehonoreerd. Dit bedrijf dreigt nu met een deurwaarder en de extra kosten hiervan. + rente vordering.

De faktuur matigen.

Schipper Installatie
    Geachte heer Schouten,

Het spijt me dat u niet tevreden bent maar ik kan u op deze manier helaas niet helpen. Onze tarieven en werkwijze staan op onze website vermeld. De door u gemelde prijs voor de pomp zien wij ook op het internet maar komt niet overeen met onze gegevens en inkoopprijzen. Wij kunnen daar dan ook niet in meegaan.

L. Schouten
Op de klacht wordt feitelijk niet ingegaan. Voor tarieven wordt naar de website verwezen maar het gefactureerde tarief is dus bij mij hoger dan op de website wordt vermeld. Dat Schipper beweert de CV pomp niet voor de prijs waarvoor ik het franco thuis geleverd kan krijgen(E 177,50) via Ebay , daar vermeld de heer Schipper dat hij er veel meer voor moet betalen via de groothandel en daarom zo duur is. Dit klopt niet. Mijn advies: koop dan via Ebay.Waarom Schipper in zijn voorwaarden zegt de te factureren uren altijd naar boven afrond op een half uur. Volkomen onterecht.Verder wordt onduidelijke afhandelingskosten en reeds betaalde autorijkosten nogmaals gefactureerd. Het is jammer dat dit bedrijf niet wil inzien dat met deze behandeling van de klant, deze vaarwel zegt. Ook bekijkt Schipper zeker niet de vele reviews op internet waarvan 90% van negatief tot zwaar negatief is. Ik hoop dat schipper toch zijn lesje leert en na gaat denken en tegemoet komt aan serieuze klachten! Jammer

Ook een klacht indienen over Schipper Installatie?