Klacht Schippers stop: Contractuele verplichting niet nagekomen

Klachtnummer
# 275296
Gebruiker
SteNo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van 1 augustus 2017 t.e.m. 11 augustus geparkeerd bij Sky Park De Luxe via SchippersStop onder de voorwaarden in bijlage (Gmail).
Hierin staat vermeld dat bij kort/lang parkeren "Uw auto wordt tijdens uw reis gewassen."
Dit is helaas niet gebeurd zoals u kan zien op de foto's en bijgevolg een contractuele inbreuk.

Reeds twee maal klacht ingediend via hun website, helaas zonder een (automatische) bevestiging van de klacht per email laat staan een antwoord...

De oplossing

Compensatie voor niet nagekomen contractuele verbintenis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schippers stop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schippers stop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen