Klacht Schippers stop: slechte service

auto zoek

1.Bij aankomst gisteravond op luchthaven Eindhoven , zoals afgesproken gebeld voor shuttlebus. Daar bleek een plaats te weinig beschikbaar, zodat een familielid die met ons reisde en ook zijn auto bij Schipperstop had geparkeerd, moest staan in de kleine bus.
2.Ik had niet alleen het parkeren van mijn auto via Parkos geregeld, maar ook een wasbeurt (€ 10,- extra betaald)voor een gewassen aut bij het ophalen. Dat bleek niet het geval, zei de baliemedewerkster. Ik kon alleen een voucher krijgen voor een gratis wasbeurt de VOLGENDE (!) keer. Vervolgens bleek mijn auto zoek, In rij 11 of 12 (de baliemedewerker gaf aan daar te zoeken, (overigens in het pikkedonker!) stond mijn auto niet. Ok niet in rij 9, 10 of 12. Terug naar de medewerker, na een half uur zoeken. Een collega ging met zijn auto zoeken en vond mijn auto op de wasplaats, waar de gewassen auto's stonden..

Schadeloosstelling voor ergernis (na een fijne vakantie) en het verlies van tijd (meer dan 3 kwartier zoeken, overleggen, weer zoeken enz.)

Wij vinden dat Schippers stop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Schippers stop?