Klacht Schminkhuis: graag krijgen wat ik bestel

sad Opgelost
s

Krijg niet de producten die staan afgebeeld op de site. Hierover meerder malen via whatsapp, telefonische contact, mail hierop wordt niet gereageerd!

De juiste producten wat ik zie op de afbeelding die ook te ontvangen

Schminkhuis
    We hebben op 11 september nog contact gehad. Ik heb u verzocht per replay uw klacht uit leggen. Daar was u niet toe bereid.

Wij bieden altijd en voor iedereen de niet tevreden terug stuur garantie aan. Niet de wettelijke 14 dagen. Maar 30 dagen. En de door u gemaakte verzendkosten betalen wij terug. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om op de mail van afgelopen maandag uw klacht aan ons uit te leggen. Wellicht komen we tot een oplossing.
    s
    En nu krijg ik wel in eens reactie?? jammer dat het dan op deze manier moet.

De klacht op 30 augustus wordt op de whats app gelezen en geen enkele reactie op gegeven. Dit kan ik aantonen met wat screenshots.

Op 2/9 en 6/9 beide datums heb ik een voicemail ingesproken hier op krijg ik wederom geen reactie.

Op 11 sept krijg ik idd dit antwoord:

Dat ik waarschijnlijk op een oud nummer reageer.
    Vreemd want op 26 augustus heb ik nog met jullie op het zelfde nummer heb geappt over de bestelling wat ik heb geplaats en toen kreeg ik wel nog netjes een reactie terug. Telefoonnummer staat ook op de factuur staat daar dan een oud nummer op??

Ik heb wel degelijk terug gereageerd en uit gelegd dat ik het erg vreemd vindt dat er totaal geen contact met jullie te krijgen is en dat mijn vertrouwen gelijk weg is bij jullie.

Hierop krijg ik wederom geen reactie op bv wat is er dan fout gegaan of iets van oplossing gericht vanuit jullie kant.
    Helemaal niks........

Ik vindt dat ik mijn uiterste best heb gedaan om met jullie contact te komen, klacht is bij jullie bekend zie whatsapp bericht van 30 aug foto's staan erbij dus ik hoor graag van jullie hoe we dit gaan oplossen.

s
Uiteindelijke oplossing Heb de juiste penselen set/ en een compleet sjabloon ontvangen. 1penseel ontbrak hiervan zou ik het geld terug gestort krijgen dit is nog niet gebeurd.