Wij vinden dat Schneider Outdoor Den Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Schneider Outdoor Den Bosch: 5 dagen status "vertraagd" zonder contact & response
Details
Klacht
Op een donderdag voor 16:00 (zelfde dag verzonden, morgen in huis) besteld. Ondertussen is het maandag en staat bij de postnl track&trace "vertraagd". Met Schneider outdoor diverse malen contact gepoogd op te nemen (mail & telefoon & voicemail) maar nooit response gehad. Afschuwelijke ervaring, ben erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.Ik verwacht dat dit met carnaval heeft te maken omdat het bedrijf in Den Bosch zit. Dit is natuurlijk geen excuus voor een bedrijf om niet te leveren aan klanten. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen.
Gewenste oplossing
Hun excuses aanbiedt en een vergoeding. Omdat de jas te laat kwam (vakantie), was ik genoodzaakt om een andere jas te kopen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.