Klacht Schneider Outdoor Den Bosch: 5 dagen status "vertraagd" zonder contact & response

Klachtnummer
# 353296
Gebruiker
Babooshka14
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op een donderdag voor 16:00 (zelfde dag verzonden, morgen in huis) besteld. Ondertussen is het maandag en staat bij de postnl track&trace "vertraagd". Met Schneider outdoor diverse malen contact gepoogd op te nemen (mail & telefoon & voicemail) maar nooit response gehad. Afschuwelijke ervaring, ben erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Ik verwacht dat dit met carnaval heeft te maken omdat het bedrijf in Den Bosch zit. Dit is natuurlijk geen excuus voor een bedrijf om niet te leveren aan klanten. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen.

Gewenste oplossing

Hun excuses aanbiedt en een vergoeding. Omdat de jas te laat kwam (vakantie), was ik genoodzaakt om een andere jas te kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schneider Outdoor Den Bosch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schneider Outdoor Den Bosch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen