Klacht Schoenmakerij Mariahoeve: Mislukte schoenreparatie

Klachtnummer
# 42117
Gebruiker
BvdH83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ca. 4 weken geleden cognac bruine schoen laten repareren bij Schoenmakerij Mariahoeve. De witte zool en hak is vervangen door een zwarte aangezien wit niet beschikbaar was. Ik stem toe echter vermeld er duidelijk bij dat ik een volledige zwarte zool en hak dan wil. Bij het ophalen blijkt een gedeelte van de zool wit en de rest zwart. Volgens de ondernemer is het mode en flitsend. Ik ben minder gecharmeerd en zeg duidelijk dat ik een zwarte zool heb gevraagd. Voorgesteld wordt als oplossing om het witte gedeelte zwart te verven zodat het één geheel vormt.
Vandaag terug geweest naar de ondernemer en volgens hem is dat normaal dat de verf los laat en had ik ze niet moeten laten verven. Dus het ligt aan mij dat de zool er niet uitziet na een paar dagen erop te hebben gelopen in die tijd in een warm en droog gebied. Betalende klanten worden voorgelaten en ik wordt op een gegeven moment genegeerd. Aan mij valt niks te verdienen dus bij de ondernemer heb je garantie tot de voordeur

De oplossing

Volledig zwarte zolen hetgeen ik in de opdracht had meegegeven. Niet iedere keer de schoenen moeten "oplappen" met verf. Of witte zoals oorspronkelijk het geval was en indien beide oplossingen niet kunnen de EUR 35,- van de reparatie teruggeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Schoenmakerij Mariahoeve hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoenmakerij Mariahoeve?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen