Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Ambassadeursvergoeding door Schoonenberg Hoorcomfort wordt niet betaald.

content Opgelost
Jeanette53

Op 7 maart jl stuurde ik onderstaande mail aan Schoonenberg Hoorcomfort. Hierop ontving ik geen reactie:

Graag wil ik met u de volgende negatieve ervaring delen en u vragen hiervoor een oplossing aan te dragen.
In november 2022 heeft mijn schoondochter mij geadviseerd een afspraak te maken bij Schoonenberg. Zij zou hier voor een bedrag van € 20 ontvangen en bij aanschaf van een hoortoestel nog € 50.
De afspraak is geweest en mijn hoortoestel heb ik bij uw bedrijf aangeschaft. Dus is mijn conclusie dat mijn schoondochter genoemd bedrag zou ontvangen.
Tot op heden heeft ze niets ontvangen. Ze heeft gebeld en gechat en steeds wordt ze aan het lijntje gehouden met de mededeling dat ze teruggebeld wordt. Maar terugbellen gebeurt niet.

Dat het bedrag van € 70 alsnog zsm wordt betaald.
Toegezegd dat de betaling afgelopen donderdag is klaargezet. En na 14 dagen wordt overgemaakt.

Jeanette53
    N.a.v. de klacht ontving ik op 21 maart een mail met verzoek het bankrekeningnr. en nog een aantal gegevens door te geven.
    Op 23 maart werd ik gebeld en werden de genoemde gegevens opgevraagd. Ter bevestiging zou ik een mail van Schoonenberg ontvangen. Tot op heden niets ontvangen geen mail en geen geld.
    Past precies in het patroon van toezeggingen maar vervolgens een oorverdovende stilte.
    Misschien wordt met de oorverdovende stilte gepoogd nog een hoortoestel te verkopen….
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?