Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: belachelijk reactie van de medewerker.

Klachtnummer
# 328132
Gebruiker
fred moret
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo
ik ben toe aan een nieuwe toestel. die van mij is 9 jaar oud. afspraak gemaakt in de winkel van gouda in bloemendaal winkelcentrum ik ben door een dame vriendelijk toegesproken en een afspraak gemaakt voor een hoortest. kom ik op de afspraak met elektrische rolstoel vanuit waddinxveen aan kan ik niet in de hoortest kamer van wegens drempels. toen ik zei tegen die man dat bij specsaver geen probleem was werd die vervelend tegen mij hij vroeg wanneer dat was en zei tegen mij dat alleen de kno mijn oren kan testen. vreemd toen zei ik laat je me daarom 11 km in de kou rijden om dit te zeggen zei die dan ga je toch naar specsavers. toen brak mijn klomp. is dit normaal tegenwoordig bij schoonenberg de service loop hard achteruit. zelf voor een slangetje vervangen moet je nog een afspraak maken pppff ik ben vanaf kind al klant. nu ben ik 52.hoe kan een medewerker nu zien dat alleen de kno een hoortest kan doen terwijl ieder ander aanbieder het wel kan.? en dat zonder meten of in me oor te kijken. zijn ze nu ook helder zien bij hun

De oplossing

gewoon een gehoortest afnemen. ik heb ervaring in geluid is mijn werk geweest mijn gehoor is niet minder geworden. en graag een andere medewerker dan die flapdrol die alleen achter de bureau wil zitten. die persoon maakt je gewoon heel boos.

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen