Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Bestelde en fysiek aanwezige hoortoestellen worden niet uitgeleverd ivm automastiseringprobleem

content Opgelost
F.G. Schonewille

Mijn vader wordt gebeld door Schoonenberg hoortoestellen filiaal Groest in Hilversum dat ze geen overeenstemming kunnen krijgen met hem en hij beter naar filiaal Kerkelanden (Hilversum) kan gaan afspraak is al gemaakt op 5 juni. Erg vreemd want na telefonisch contact door mij met klantenservice blijkt dat voor mijn vader al mallen (afdrukken) van zijn oor zijn gemaakt. En zelfs dat de toestellen van het merk Unitron, besteld zijn, zelfs fysiek aanwezig zijn in het filiaal maar niet in het systeem zijn geregistreerd en dus niet kunnen worden uitgeleverd. Hij moet dus opnieuw door dat hele proces heen en gaat er dikke anderhalve maand overheen voordat hij dan hoortoestellen heeft. De regiomanager blijft achter het filiaal staan die mijn vader niet langer wenst te helpen omdat er geen klik met hem is. Met klantenservice kom ik er niet uit en mijn verzoek om contact te hebben met de regiomanager wordt ook niet ingewilligd. Lang leve "het staat niet in het systeem" en weer kapitaal vernietiging want nu moet er voor een 2de keer een toestel worden aangemeten, besteld, geproduceerd en uitgeleverd worden. Lang leve de ziektezorgkosten!. Mijn vraag is dus hoe krijg ik het voor elkaar dat de reeds aanwezige toestellen alsnog aan mijn vader wordt uitgeleverd, dus wat nog te doen? Verder onderzoek geeft aan dat het filiaal Kerkelanden van oorsprong een andere firma is dan Schoonenberg zelf (De Groest) waarvan de grote baas Sonova in Zwitserland zit. "we hebben verschillende systemen, dus u vader moet het hele proces opnieuw door" Hierdoor wordt onze ziektezorg zo duur, geldverspilling..."het kan niet in onze systemen" Als je ze zegt ga eens op de stoel van mijn vader zitten zeggen ze zelfs zelf nog ja we begrijpen wel dat het moeilijk is uit te leggen, maar komt u toch maar alles opnieuw doen en natuurlijk ga ik de volgende keer mee!

De reeds voor hem geproduceerde hoortoestellen uitleveren !!

Schoonenberg Hoorcomfort is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

F.G. Schonewille
2 uur na plaatsing van deze klacht op het klachtenkompas werd ik gebeld met goed nieuws. Toestellen worden naar ander filiaal gebracht én op 22 mei uitgeleverd. Ik zal daar zelf bij zijn ter ondersteuning van mijn vader.

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?