Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: De medewerker van schoonenberg deed klantonvriendelijke uitspraken tegen mij.
Details
Klacht
Ik heb 2 gehoorapparaten voor proef gedragen, van Schoonenberg Hoorcomfort. Ik had de oplaadbare versie. Na 3 weken laden ze niet goed meer op. Ik probeerde andere stopcontacten om na te gaan of het aan het stopcontact lag of aan de oplader, het bakje waar de hoorapparaten in zaten. De apparaatjes begonnen te knipperen (geel of rood) alsof ze leeg waren of ze vielen helemaal uit. Na bijna 6 weken, ik had de gehoorapparaatjes nog niet betaald, ben ik teruggegaan naar Schoonenberg. Ik kwam tijdens het service-uur en er kwamen al gauw meer klanten binnen met een vraag voor het service uur. Ik vertelde het probleem, waarop de (lange) medewerker vertelde dat het vast aan het filter lag. Hij maakte het filter in de oplader open. Ik vertelde dat er geen filter inzat. Dat dit me niet uitgelegd was, Ik had geen filter meegekregen. De medewerker zei : mogelijk heb ik tegen mijn collega gezegd dat hij het bij jou achterwege kon laten, maar normaal gebruiken we wel een filter. Ik vroeg hem waarom bij mij dan niet? Ik kreeg geen antwoord. Ik gaf aan dat ik het behoorlijk frustrerend vond dat die apparaatjes het niet goed deden in de proeftijd. De medewerker vroeg me wat ik er dan mee had gedaan? Mensen van 95 jaar oud kunnen ook overweg met deze gehoorapparaten, het zou wel aan mij liggen. Of aan het stopcontact, want als de gehoorapparaatjes gaan knipperen als ik de lamp bij het stopcontact aan doe dan is dat levensgevaarlijk. Ik kreeg tranen in mijn ogen, ik voelde me niet serieus genomen door de medewerker. Ik vroeg nog of er geen draadbreuk zou kunnen zijn in de oplader. NEE, dat kan niet, zei de medewerker. Hij stopte de stekker in het stopcontact en toen bleek 1 van de apparaatjes vol te zijn. Ik had ze de dag ervoor weer eens geprobeerd op te laden, via een ander stopcontact en toen is die ene dus wel volledig opgeladen Het gebeurde heus, in de ruim 2 weken voordat ik naar Schoonenberg terug ging, dat ze niet goed opladen. Meneer zag alleen dat ze het nu deden, terwijl ik zei... dit is het witte jassen effect. Meneer sprak niet met stemverheffing maar kon niet anders concluderen dan dat het aan mij lag. Ik ging weg. De volgende dag had ik de apparaatjes moeten betalen. Ik kwam op die afspraak en zei erg geschrokken te zijn van de opmerkingen. tegen de collega die mij hielp. Die zei ook dat mensen van 95 met deze gehoorapparaten over weg kunnen. Ik voelde me niet gehoord. Ik ging niet in op hun aanbod dan maar een gehoorapparaat op batterijen te proberen.Gewenste oplossing
Ik heb een week na dit voorval laten weten dat ik niet verder geholpen wil worden door Schoonenberg Hoorcomfort. De relatie is verstoord. Ik was toen nog niet van plan om klachtkompas in te schakelen. Dit is mij vandaag geadviseerd omdat ik er niet goed los van kom EN omdat ik niet klantvriendelijk geholpen ben, wat mijn vertrouwen in andere mensen niet ten goede komt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.