Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Defecte Unitron die ik dagelijks nodig heb....
Details
De klacht
Ik ben afhankelijk van mijn hoorapparaten voor vergadering en telefoon.Heb bij schoonenberg Hellevoetsluis een afstandbediening/streamer "gekocht" omdat dit het vergaderen (zeker nu ik thuis moet werken) vergemakkelijkt. Regelmatig weigert de Unitron Udirect3 dienst door een storing. Ik heb dit apparaat echt nodig. De medewerker zegt gen verstand van die dingen te hebben. ("!!???!!!"Huh??) En wil deze opsturen ter reparatie. Ze hebben echter geen vervanger liggen (omdat ze geen verstand van dit soor dingen hebben "letterlijk gezegd") Ik kan bij schoonenberg een afspraak maken en kan daar al over 3 weken terecht!!! (Heb dat ding elke dag nodig)
De oplossing
Kijk naar het defect en los het probleem op. Op wat voor manier ook.Maar liefst wel snel en niet over 3 weken....
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.