Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Defecte Unitron die ik dagelijks nodig heb....

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 439524
Gebruiker
Phoenix
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben afhankelijk van mijn hoorapparaten voor vergadering en telefoon.
Heb bij schoonenberg Hellevoetsluis een afstandbediening/streamer "gekocht" omdat dit het vergaderen (zeker nu ik thuis moet werken) vergemakkelijkt. Regelmatig weigert de Unitron Udirect3 dienst door een storing. Ik heb dit apparaat echt nodig. De medewerker zegt gen verstand van die dingen te hebben. ("!!???!!!"Huh??) En wil deze opsturen ter reparatie. Ze hebben echter geen vervanger liggen (omdat ze geen verstand van dit soor dingen hebben "letterlijk gezegd") Ik kan bij schoonenberg een afspraak maken en kan daar al over 3 weken terecht!!! (Heb dat ding elke dag nodig)

De oplossing

Kijk naar het defect en los het probleem op. Op wat voor manier ook.
Maar liefst wel snel en niet over 3 weken....

2 reacties

  1. Auteur
    Phoenix
    Datum
    Dan vandaag maar weer bellen.. 😞 Mijnheer we bellen u vandaag nog terug zegt het hoofdkantoor!! Maar uiteraard niets gehoord....!! Top service Schoonenberg!! Nooit geen Schoonenberg meer na deze! Raadt deze prutsers af!!
  2. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Ellen, wat vervelend dat u het allemaal zo heeft ervaren. Onze excuses hiervoor. Ik ben blij dat het gelukt is uw klacht telefonisch af te handelen en een afspraak te hebben gemaakt voor in de winkel. Indien u nog vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet, Sandra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Phoenix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk contact gehad met de vestiging
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen