Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: discriminatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424033
Gebruiker
ebony#2020
Datum
1 reactie

Details

Klacht

het niet oplossen van de door mij gemelde klacht

Gewenste oplossing

stop deze reclame
Geboden oplossing
stoppen met deze vernederende reclame, dat is de oplossing. De kijker heeft geen boodschap aan ingekochte zendtijd, autoritair antwoord, ik ben er niet van onder de indruk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hazendonk,

    Het spijt mij te vernemen dat u de uitleg over de gedachte achter de reclame niet kunt waarderen, iets anders kan ik er niet van maken.
    Uw verzoek om de reclame te stoppen kan niet gehonoreerd worden. Dit heeft te maken met de ingekochte zendtijd.

    Meerdere klachten hierover plaatsen zal niet resulteren in een ander antwoord.

    Met vriendelijke groet,
    Magda Klantenservice Schoonenberg HoorSupport.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen