Geboden oplossing
stoppen met deze vernederende reclame, dat is de oplossing. De kijker heeft geen boodschap aan ingekochte zendtijd, autoritair antwoord, ik ben er niet van onder de indruk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
Schoonenberg Hoorcomfort
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw Hazendonk,
Het spijt mij te vernemen dat u de uitleg over de gedachte achter de reclame niet kunt waarderen, iets anders kan ik er niet van maken. Uw verzoek om de reclame te stoppen kan niet gehonoreerd worden. Dit heeft te maken met de ingekochte zendtijd.
Meerdere klachten hierover plaatsen zal niet resulteren in een ander antwoord.
Met vriendelijke groet, Magda Klantenservice Schoonenberg HoorSupport.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.