Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Gegevens worden zonder toestemming gedeeld, onder het mom AVG??

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 462513
Gebruiker
HvanE
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ongevraagd post krijgen, gegevens kennelijk beschikbaar gesteld via Consubase, conform de AVG.
Als ik geen informatie meer wens, kan ik dat doorgeven, volgens mij zijn hier de regels omgedraaid. Zonder mijn toestemming geen gegevens delen!!!
En waar haalt Consubase dan mijn gegevens vandaan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

De oplossing

Ik wil weten hoe de informatiestroom naar mijn gegevens is ontstaan en waar het op gebaseerd is dat dit AVG proof gedaan is.

3 reacties

  1. Auteur
    HvanE
    Datum
    Ik wil nog steeds antwoord op mijn vraag aan Schoonenberg.
  2. Auteur
    HvanE
    Datum
    Jammer, jammer, bij plaatsen klacht werd gemeld dat Schoonenberg altijd binnen een paar dagen reageert.
    Daar hebben ze nu geen oren naar.
  3. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Van Eijkern,

    Hartelijk dank voor uw e-mailberichten welke wij in goede orde hebben ontvangen. Onze oprechte excuses voor het late beantwoorden hiervan.

    U geeft aan dat u ongevraagde post heeft ontvangen van ons. Onze excuses ook hiervoor. Er is u al bekend dat deze informatie beschikbaar is gesteld via Consubase conform de AVG.

    U dient zelf via de website van Consubase te achter halen hoe zij in deze databank aan uw gegevens zijn gekomen.

    Hetgeen wij kunnen doen voor u is om u in ons Recht van Verzet te zetten, zodat u geen post op naam meer zult ontvangen via Schoonenberg. Het duurt 6 weken vanaf heden voor deze gegevens verwerkt zijn.

    Wanneer u u zelf uitschrijft via www.consubase.nl zal het dezelfde dag nog verwerkt worden.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Schoonenberg Dordrecht



Uiteindelijke oplossing

Auteur
HvanE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik word doorverwezen naar het bedrijf wat de gegevens aanleverde. Beetje standaard antwoord.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen