Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Hoorzekerpakket
Details
Klacht
Bij verlies van een gehoorapparaat werd ik geconfronteerd met een onverwacht eigen risico.Bij de voorlichting en in de folder en op de website wordt geen eigen risico vermeld.
Alleen in de algemene voorwaarden die bij de afrekening worden overhandigd wel.
Ik had het dus wel kunnen weten als ik de algemene voorwaarden had doorgelezen.
Maar vooraf wordt op meerdere plaatsen en momenten gesuggereerd dat men met een hoorzekerpakket de eerste 5 jaar geen kosten heeft bij verlies , schade of diefstel.
Gewenste oplossing
Het liefst zou ik de complete koop ongedaan maken.Of, zoals vooraf wordt gesuggereerd in woord en schrift, de eerste 5 jaar GEEN kosten hebben. Dus ook niet bij verlies, diefstal of schade.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.