Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Hoorzekerpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 52016
Gebruiker
Thimo12
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij verlies van een gehoorapparaat werd ik geconfronteerd met een onverwacht eigen risico.
Bij de voorlichting en in de folder en op de website wordt geen eigen risico vermeld.
Alleen in de algemene voorwaarden die bij de afrekening worden overhandigd wel.
Ik had het dus wel kunnen weten als ik de algemene voorwaarden had doorgelezen.
Maar vooraf wordt op meerdere plaatsen en momenten gesuggereerd dat men met een hoorzekerpakket de eerste 5 jaar geen kosten heeft bij verlies , schade of diefstel.

De oplossing

Het liefst zou ik de complete koop ongedaan maken.
Of, zoals vooraf wordt gesuggereerd in woord en schrift, de eerste 5 jaar GEEN kosten hebben. Dus ook niet bij verlies, diefstal of schade.

4 reacties

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Onlangs pas actief op klantenkompes. Deze oude klacht wordt niet meer in behandeling genomen
  2. Auteur
    Thimo12
    Datum
    Dit is een goeie. Wel deelnemen aan het klachtenkompas, maar geen oude klachten behandelen. Als het er nu ontelbaar veel waren, zou ik het kunnen begrijpen. En mijn klacht is nog steeds actueel volgens mij.
  3. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Geachte heer Hol,
    Het spijt ons dat de eigen bijdrage voor u een verrassing was. Maar wij zijn daar helder over. Een informatiefolder is niet de plaats om alle (verzekerings)voorwaarden tot in detail te beschrijven. Daarom wordt in de folder over het HoorZeker Pakket en op onze website (http://www.schoonenberg.nl/services/hoorzekerpakket), als er over de verzekering wordt gesproken, met een asterisk verwezen naar de algemene voorwaarden. Dat u het niet wist is spijtig maar we zullen niet ingaan op uw wens om de koop ongedaan te maken.
  4. Auteur
    Thimo12
    Datum
    onbevredigende reactie van de fabrikant

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thimo12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen