Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Ik krijg ongewenst Reclame via PostNL in de bus.

Klachtnummer
# 387247
Gebruiker
pattie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg ongewenst Reclame via PostNL in de bus die aan mij persoonlijk gericht is.

De oplossing

geen reklame meer stiuren.

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Geachte mevrouw Schiltmeijer,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U geeft aan ongewenst post van Schoonenberg te hebben ontvangen. Uiteraard vind ik het vervelend dat u onze postzending zo heeft ervaren.
    Uw naam en adresgegevens staan niet in ons klantenbestand opgeslagen. Uw adres is eenmalig voor deze campagne aan ons ter beschikking gesteld via Consubase, conform de privacywetgeving (AVG).

    Indien u meer informatie wenst of u geen reclamepost meer wilt ontvangen, dan kunt u dit aangeven via www.consubase.nl

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Schoonenberg Hoorcomfort

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?