Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Ik vind het heel vervelend om misleidende post te ontvangen onder de noemer herinnering.

Boos#123

Ik heb post ontvangen via consubase en dat mijn gegevens kennelijk zijn verkocht en gekocht door Schoonenberg en worden doorgespeeld. Kennelijk val ik plots met mijn leeftijd in uw doelgroep. Selectie op leeftijd. Niet netjes. Ergerlijk ook die excuus-mail die u onder de klacht plaatst: u heeft boter op uw hoofd. Op deze wijze zal, mocht ik ooit slechthorend worden, ik nooit never niet bij uw bedrijf klant worden. Te agressieve marketing naar mijn mening. Maar ach wat heeft het voor zin. Weleven in 2020 en zo gaat dat bij uw soort.

mij noooooooit meer hoe dan ook benadert.

Schoonenberg Hoorcomfort
    Geachte heer, mevrouw Assmann,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan ongewenst post van Schoonenberg te hebben ontvangen.
    Uiteraard vind ik het vervelend dat u onze postzending zo heeft ervaren.
    Bij deze heb ik u uit ons recht van verzet bestand verwijderd met de gegevens die u ons heeft verstrekt.
    U dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van zes weken.

Voor de volledigheid, uw naam en adresgegevens staan niet in ons klantenbestand. We hebben uw gegevens bij een externe leverancier aangekocht, specifiek voor deze reclamezending.
    Via de website Consubase.nl kunt u zich dan ook uitschrijven voor ongewenste reclame van diverse bedrijven.U dient wel rekening te houden met een verwerkingstijd van zes weken.

Excuses voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest wens ik u nog een prettige dag.

Boos#123

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?