Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Ik wens geen post te ontvangen van Schoonenberg. Ik heb hier nooit contact mee gehad.

Klachtnummer
# 413938
Gebruiker
Quint1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ongewenste post

De oplossing

Op eigen initiatief

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Quint,

    U geeft aan ongewenst post van Schoonenberg te hebben ontvangen. Uiteraard vind ik het vervelend dat u onze postzending zo heeft ervaren.
    Uw naam en adresgegevens staan niet in ons klantenbestand opgeslagen. Uw adres is eenmalig voor deze campagne aan ons ter beschikking gesteld via Consubase, conform de privacywetgeving (AVG).

    Ik neem uw gegevens op in het "recht van verzet" zodat u vanuit schoonenberg geen post meer zult ontvangen.
    Wanneer u door geen enkele partij meer benaderd wenst te worden adviseer ik u dit aan te geven bij www.postfilter.nl

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Magda Klantcontact Schoonenberg.

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen