Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: misbruik van mijn persoonlijke gegevens ondanks afmeldingen via het bel me niet register.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486449
Gebruiker
IrritantSchoonenberg$#@!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongevraagde informatie ontvangen, ik ben boos over de misbruik van mijn persoonlijke gegevens ondanks alle pogingen dit via het bel me niet register te hebben afgemeld.

De oplossing

Excuses en totale uitschrijving uit dit base register

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IrritantSchoonenberg$#@!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Simpelweg een verwijdering geadviseerd uit een bestaande database die iedere winkelier kan gebruiken, Hierin staan onbeschaamd dus zomaar vertrouwelijke gegevens in, terwijl via belregister wij alles geblokkeerd hebben ongelofelijk dat dit mogelijk is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen