Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Niet geholpen audicien ging vandaag op vakantie, voor niets gekomen

Klachtnummer
# 479553
Gebruiker
A.E. van Doorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongelooflijk, maak een afspraak, ben daar (vrijgenomen van mijn werk) zegt de audicien, ik kan niets voor u doen want ga vandaag op vakantie. En och het is niet zo erg. Na een verbaasde reactie mijnerzijds verwacht je begrip, nee hoor. Moest hem vooral een fijne vakantie wensen, en kon verder niet voor mij betekenen. O ja ik mocht wel een nieuwe afspraak maken voor na de vakantie. Wat een onbeleefde man en slechte service van Schoonenberg Hoorconfort.

De oplossing

Direct het fatsoen nemen contact op te nemen en een afspraak maken, die wel uitgevoerd wordt en verontschuldigingen.

1 reactie

  1. Auteur
    A.E. van Doorn
    Datum
    Ik heb helaas nog niets mogen vernemen, het wordt nu wel kenmerkend voor dit bedrijf. Want dat was juist ook mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen