Schoonenberg Hoorcomfort is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Niet geholpen audicien ging vandaag op vakantie, voor niets gekomen
Details
De klacht
Ongelooflijk, maak een afspraak (Bodegraven), ben daar (vrij genomen van mijn werk) zegt de audicien, ik kan niets voor u doen want ga vandaag op vakantie. En och het is niet zo erg. Na een verbaasde reactie mijnerzijds verwacht je begrip, nee hoor. Moest hem vooral een fijne vakantie wensen, en kon verder niet voor mij betekenen. O ja ik mocht wel een nieuwe afspraak maken voor na de vakantie. Wat een onbeleefde man en slechte service van Schoonenberg Hoorcomnfort.
De oplossing
Het fatsoen om geholpen te worden conform de afspraak, een nette behandeling en een klantenservice die weet dat deze audicien op vakantie gaat. Ik wil gewoon snel geholpen worden dus.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.