Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Niet geholpen audicien ging vandaag op vakantie, voor niets gekomen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 479556
Gebruiker
A.E. van Doorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ongelooflijk, maak een afspraak (Bodegraven), ben daar (vrij genomen van mijn werk) zegt de audicien, ik kan niets voor u doen want ga vandaag op vakantie. En och het is niet zo erg. Na een verbaasde reactie mijnerzijds verwacht je begrip, nee hoor. Moest hem vooral een fijne vakantie wensen, en kon verder niet voor mij betekenen. O ja ik mocht wel een nieuwe afspraak maken voor na de vakantie. Wat een onbeleefde man en slechte service van Schoonenberg Hoorco
mnfort.

De oplossing

Het fatsoen om geholpen te worden conform de afspraak, een nette behandeling en een klantenservice die weet dat deze audicien op vakantie gaat. Ik wil gewoon snel geholpen worden dus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schoonenberg Hoorcomfort is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    A.E. van Doorn
    Datum
    Het verbaasd me niets dat ik niets meer gehoord heb.
    Ik heb helaas nog niets mogen vernemen, het wordt nu wel kenmerkend voor dit bedrijf. Want dat was juist ook mijn klacht. Al was er maar een bevestiging van ontvangst!
  2. Auteur
    A.E. van Doorn
    Datum
    Nog niet, maar er is wel contact geweest, weet niet wat hun oplossing of hun argumenten zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.E. van Doorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen