Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Niet geholpen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595628
Gebruiker
Voltmeter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Schoonenberg geeft aan dat je altijd kunt langskomen voor service. Edoch al een aantal keren tevergeefs naar de winkel geweest waar dan de audicien de enige medewerker is die het te druk heeft met een (nieuwe) klant.

Dit afdoen met er is toch een service uur is niet conform de eigen tekst op de website

Gewenste oplossing

Service verbeteren door inzet meer personeel
Geboden oplossing
Een afspraak op korte termijn met leerling audicien voor vervanging tubes. Echter oplossing voor software problemen niet adequaat. Ligt waarschijnlijk aan combinatie smartphone en gehoorapparaten
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen