Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: nog steeds is, de in het voorjaar 2022 beloofde besturingsapp niet beschikbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 634988
Gebruiker
beschikbare app
Datum
7 reacties

Details

Klacht


Sinds enige tijd ben ik in het bezit van audeo P90-R Champagne en een bijbehorend CROS P-R, welke prima voldoen.
Echter ben ik al op leeftijd en mijn vingers zijn niet meer zo lening, dus gaat het wijzigen van een programma of instelling via het hoor toestel zelf niet meer.
Een van de redenen dat ik deze gehoor toestellen aangeschaft heb, is omdat ik ook gebruik zou kunnen maken van deze nieuwe app op mijn Iphone.
Welke volgens Schoonenberg afgelopen voorjaar beschikbaar zou komen, echter is deze nieuwe besturingsapp er nog steeds niet!.

Als deze op zeer korte termijn niet beschikbaar komt, overweeg ik om op deze grond de aankoop te laten ontbinden.
Hopelijk kunnen jullie duidelijkheid hier omtrent geven.

Gewenste oplossing

antwoord en toezegging
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

7 reacties

  1. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    Schoonenberg heeft nog steeds niets laten horen
  2. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    geen enkele reactie gehad op deze klacht of op verstuurde emails
  3. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    Schoonenberg heeft nog steeds niets laten horen
  4. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    niet eens de moeite genomen om te reageren
  5. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    nog steeds is er geen enig contact geweest, geen goed begin...
  6. Auteur
    beschikbare app
    Datum
    er is eindelijk contact geweest. zoeken het uit
    wordt weer vervolgt
  7. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Smit fijn dat er inmiddels contact is geweest tussen u en uw audicien uit Amsterdam. Vriendelijke groeten Klantenservice Schoonenberg Hoorsupport

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen