Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: nog steeds is, de in het voorjaar 2022 beloofde besturingsapp niet beschikbaar
Details
Klacht
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van audeo P90-R Champagne en een bijbehorend CROS P-R, welke prima voldoen.
Echter ben ik al op leeftijd en mijn vingers zijn niet meer zo lening, dus gaat het wijzigen van een programma of instelling via het hoor toestel zelf niet meer.
Een van de redenen dat ik deze gehoor toestellen aangeschaft heb, is omdat ik ook gebruik zou kunnen maken van deze nieuwe app op mijn Iphone.
Welke volgens Schoonenberg afgelopen voorjaar beschikbaar zou komen, echter is deze nieuwe besturingsapp er nog steeds niet!.
Als deze op zeer korte termijn niet beschikbaar komt, overweeg ik om op deze grond de aankoop te laten ontbinden.
Hopelijk kunnen jullie duidelijkheid hier omtrent geven.
Gewenste oplossing
antwoord en toezegging- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.