Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Onbruikbare en onmisbare ComPilot II (streamer) wordt niet vervangen en op klacht niet gereageerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650129
Gebruiker
C. Terwiel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds 2 februari wordt mijn ComPilot II, een streamer, niet meer opgeladen en is daarmee onbruikbaar. Gevolg: dat ik nauwelijks meer kan bellen, vergaderen, en het geluid van de tv niet meer kan horen op mijn hoortoestellen. Dit probleem doet zich nu al voor de 3e keer voor (na of naast andere problemen met Schoonenberg. Het enige filiaal van S. in Utrecht is gesloten. Er wordt verwezen naar service-spreekuren van filialen in Zeist of Hilversum, zonder enig uitzicht op een èchte definitieve oplossing. ("Zij kunnen u daar verder helpen") Chatbot van S. geeft enkel niet-persoonlijke, dus niet-adequate 'oplossingen'. KLacht ingediend. Daar wordt niet op gereageerd. Inmiddels zit ik nu nu ruim een maand zonder onmisbare streamer.

Gewenste oplossing

Per omgaande een wèl oplaadbare (of nieuwe) ComPilot II (streamer), passend bij mijn type hoortoestellen.
Geboden oplossing
Geen oplossing! Geen enkele reactie gekregen van Schoonenberg zelf. Ik zit nog steeds (sinds begin februari) met een ComPilot II die niet oplaadt, dus onbruikbaar is, dwz waarmee ik niet kan bellen, niet gebeld worden, niet vergaderen. Overigens heeft hij het vorige week onverwacht weer wèl even gedaan, en na een lang weekend afwezigheid (waarin ik hem niet gebruikte en hij aan de lader lag) was hij weer NIET opgeladen ('accu leeg' hoor je dan op je hoorapparaten). Ik verander nu mijn klacht dus in 'onbetrouwbaar'.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Terwiel, hartelijk dank voor uw bericht. U heeft zojuist contact gehad met onze klantenservice en uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen u spoedig berichten. Vriendelijke groeten Klantenservice Schoonenberg Hoorsupport

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen