Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Onbruikbare en onmisbare ComPilot II (streamer) wordt niet vervangen en op klacht niet gereageerd
Details
Klacht
Sinds 2 februari wordt mijn ComPilot II, een streamer, niet meer opgeladen en is daarmee onbruikbaar. Gevolg: dat ik nauwelijks meer kan bellen, vergaderen, en het geluid van de tv niet meer kan horen op mijn hoortoestellen. Dit probleem doet zich nu al voor de 3e keer voor (na of naast andere problemen met Schoonenberg. Het enige filiaal van S. in Utrecht is gesloten. Er wordt verwezen naar service-spreekuren van filialen in Zeist of Hilversum, zonder enig uitzicht op een èchte definitieve oplossing. ("Zij kunnen u daar verder helpen") Chatbot van S. geeft enkel niet-persoonlijke, dus niet-adequate 'oplossingen'. KLacht ingediend. Daar wordt niet op gereageerd. Inmiddels zit ik nu nu ruim een maand zonder onmisbare streamer.Gewenste oplossing
Per omgaande een wèl oplaadbare (of nieuwe) ComPilot II (streamer), passend bij mijn type hoortoestellen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.