Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Ongewenste brief van Schoonenberg met mijn NAW gegevens via Consubase valt in de brievenbus

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 485588
Gebruiker
klacht#nr. 8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg vandaag een brief in de bus voor een Hoortest. Ik ben verbaast! Zie dat ik mij via Consubase kan afmelden. Hoe komt die club aan mijn gegevens. Staat vast ergens ook hoe oud ik ben, waarom krijg ik anders een brief over een hoortest. Ik ben boos. Wat een waanzin is dit. Heeft Schoonenberg geen gevoel dat deze marketing niet klopt?!

De oplossing

Ik wil graag dat dit bericht aankomt bij Schoonenberg in Tiel. Ik heb mij bij Consubase al afgemeld.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht#nr. 8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Schoonenberg mensen, hier nog wat feedback over beter horen (luisteren): ik heb gisteren met de winkel in Tiel gebeld en rustig aan de vrouw uitgelegd dat ik het beneden alle peil vindt van jullie marketeer(s) überhaupt NAW gegevens opvragen. Daar ging het mij om. Dus dat ik via cookies in een database terecht kom, helaas, begrijp ik. Dat jullie daar gebruik, lees misbruik, van maken maakt mij boos. Dat ik via social media ook alle reclame voorbij zie komen, hoort er helaas bij. Maar op mijn brievenbus in mijn veilige thuisdomein staat toch echt: geen ongewenste reclame. Dus, uw standaard antwoord vind ik niet afdoende. De vrouw in Tiel kon mij beter horen vind ik. Misschien dat u haar even belt? Voor mij is het hiermee klaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen