Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Overtreding van de wet AVG

menno1965

Ongevraagd en ongewenst reclame ontvangen van dit bedrijf en die zonder mijn toestemming eenmalig mijn adresgegevens hebben ontvangen via consubase.nl. Men vermeld in overeenstemming met de AVG maar daar geloof ik niets van. Ik heb noch aan Consubase of Schoonenberg mijn akkoord gegeven om mijn gegevens met Schoonenberg te delen danwel te gebruiken. Men mankeert waarschijnlijk niets aan de oren bij Schoonenberg maar een bril en/of kennis van de AVG zou op zijn plaats zijn.
Wassen neus op deze manier, de hele AVG.

Ik eis dat Consubase en Schoonenberg al mijn gegevens verwijderen en mij nooit meer ongevraagd contacten op welke wijze dan ook!!

Schoonenberg Hoorcomfort
    Geachte heer Houthuijsen,

Ik vind het vervelend dat u onze postzending zo heeft ervaren.
    Uw gegevens zijn niet in ons klantenbestand opgeslagen, maar eenmalig aangeleverd voor deze zending.
    Ik neem uw gegevens op in het "recht van verzet" zodat u vanuit schoonenberg geen post meer zult ontvangen.
    Wanneer u door geen enkele partij meer benaderd wenst te worden adviseer ik u dit aan te geven bij www.postfilter.nl
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Magda Klantcontact Schoonenberg.

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?