Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Piepkleine reparatie vereist 17 werkdagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517254
Gebruiker
Oblomov
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22/1 heb ik mijn LUNA hoortoestellen bij Schoonenberg ingeleverd voor een werkelijk piepkleine lijm-reparatie bij Phonak . Deze komt voort uit een fabricagefout en is 2x eerder razendsnel opgelost; de vereiste lijm-werkzaamheden vereisen slechts enkele minuten . Tien werkdagen later blijken de toestellen nog immer bij Phonak . Heden meldt Schoonenberg mij per mail dat e.e.a. nog 8 (acht) werkdagen vereist.

PS Het bedrijf heeft (per email) geweigerd mij een afschrift van de reparatiebon tegeven.

De oplossing

Schoonenberg/Phonak vragen e.e.a. per omgaande te regelen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oblomov
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord van Schoonenberg 14/2 Nog steeds niets gehoord !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen