Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Piepkleine reparatie vereist 17 werkdagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517254
Gebruiker
Oblomov
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22/1 heb ik mijn LUNA hoortoestellen bij Schoonenberg ingeleverd voor een werkelijk piepkleine lijm-reparatie bij Phonak . Deze komt voort uit een fabricagefout en is 2x eerder razendsnel opgelost; de vereiste lijm-werkzaamheden vereisen slechts enkele minuten . Tien werkdagen later blijken de toestellen nog immer bij Phonak . Heden meldt Schoonenberg mij per mail dat e.e.a. nog 8 (acht) werkdagen vereist.

PS Het bedrijf heeft (per email) geweigerd mij een afschrift van de reparatiebon tegeven.

De oplossing

Schoonenberg/Phonak vragen e.e.a. per omgaande te regelen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oblomov
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord van Schoonenberg 14/2 Nog steeds niets gehoord !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen