Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: Piepkleine reparatie vereist 17 werkdagen
Details
De klacht
Op 22/1 heb ik mijn LUNA hoortoestellen bij Schoonenberg ingeleverd voor een werkelijk piepkleine lijm-reparatie bij Phonak . Deze komt voort uit een fabricagefout en is 2x eerder razendsnel opgelost; de vereiste lijm-werkzaamheden vereisen slechts enkele minuten . Tien werkdagen later blijken de toestellen nog immer bij Phonak . Heden meldt Schoonenberg mij per mail dat e.e.a. nog 8 (acht) werkdagen vereist.PS Het bedrijf heeft (per email) geweigerd mij een afschrift van de reparatiebon tegeven.
De oplossing
Schoonenberg/Phonak vragen e.e.a. per omgaande te regelen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.