Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Schoonenberg heeft misbruik gemaakt van mijn privacy

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 413903
Gebruiker
Ganzeveer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongevraagd post ontvangen, waar ik niet om heb gevraagd

De oplossing

Mij uit hun database halen en daarvan een bevestiging

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Weelden,

    U geeft aan ongewenst post van Schoonenberg te hebben ontvangen. Uiteraard vind ik het vervelend dat u onze postzending zo heeft ervaren.
    Uw naam en adresgegevens staan niet in ons klantenbestand opgeslagen. Uw adres is eenmalig voor deze campagne aan ons ter beschikking gesteld via Consubase, conform de privacywetgeving (AVG).

    Ik neem uw gegevens op in het "recht van verzet" zodat u vanuit Schoonenberg geen post meer zult ontvangen.

    Wanneer u door geen enkele partij meer benaderd wenst te worden adviseer ik u dit aan te geven bij www.postfilter.nl

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Magda Klantcontact Schoonenberg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ganzeveer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Schoonenberg stuurt ons geen post meer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen