Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: te lange wachttijd om kleine ongemakken te verhelpen.

Klachtnummer
# 310641
Gebruiker
T.B.O.M. Blokker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Service uur bij de Kapittelweg in Hilversum wordt m.i.z. niet gebruikt waar service uur voor staat. Hier worden kleine klacht bv schoonmaken. nieuwe filters en batterij die klem zit enz. Maar niet om gehoortesten af te nemen en is een wachttijd van meer dan een half uur buiten proporties. Dan de opmerking dan gaat u toch naar de Groest is buiten gewoon vervelend.

De oplossing

zo plannen dat het service uur ook gehanteerd wordt voor kleine ongemakken, waar de wachttijd minmaal is.

Zorgen dat er een goede planning is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schoonenberg Hoorcomfort is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen