Opgelost door Schoonenberg Hoorcomfort: Verzekering niet uitgelegd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 499577
Gebruiker
Itsmematch1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toestel kwijt verzekering van Schoonenberg zou toestel regelen, maar wat de zaak vergeet te melden dat de verzekering maar een bepaald gedeelte vergoed ,het enige wat ze zeggen als je contact hebt registreer stuur registratie door en wij nemen contact op als toestel er is nergens wordt gemeld dat de verzekering maar een gedeelte vergoed, pas als je er zit naar meerdere keren contact te hebben gehad krijg je in één keer te horen betaald u even 400 euro en o ja twee jaren geleden heeft u de voorwaarden gekregen daar staat in vermeld dat u zelf moet betalen. Iemand van 80 wordt niet voorgelicht over de kosten en men zegt gewoon u probleem stond in de voorwaarden, die u twee geleden heeft ontvangen. Informatie plicht hebben we niet u bent zelf nalatig bwant u moet weten dat het geld kost en wij zijn niet verantwoordelijk voor u niet op de hoogte te zijn van de voorwaarden. Het feit dat wij u hádden moeten informeren over de kosten is u probleem wij zijn niet verantwoordelijk voor het ontbreken van de informatie verstrekking. Tot ziens einde discussie, dit is extreem nalatig het verzwijgen van grote kostenpost u met u Aow u probleem geen wonder dat mensen met rug tegen de muur worden gezet schulden krijgen maar wij zijn niet verantwoordelijk u had beter moeten weten het feit dat de winkel dit vaker meemaakt betekent dat medewerkers vesten dat dit veel geld kost maar gewoon geen info geven en handen wassen in onschuld u heeft toch jaren geleden voorwaarden ontvangen wij zijn niet verplicht tot inlichten Schoonenberg Emmen dalipassage bedankt.

De oplossing

Kom met een oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Schoonenberg Hoorcomfort
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,


    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Uw klacht is in behandeling genomen en wij komen zo spoedig mogelijk hierop terug.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Itsmematch1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Elk de helft want ik heb begrip er voor dat een 2jaar oud toestel geen nieuw waarde heeft men is het er mee eens dat er beter en duidelijk gecommuniceerd dient te worden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen