Klacht Schoonenberg Hoorcomfort: zie bovenstaande

Klachtnummer
# 642615
Gebruiker
Ria Franken
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb aangepaste oordoppen laten maken en voldaan bij Schoonenberg Roosendaal.
Het probleem is dat de doppen niet goed passen. Ben ik vanochtend bij bovenstaande schoonenberg geweest.
Tot mijn grote verbazing moet ik zelf een formulier bij de fabrikant aanvragen, daarop mijn klachten vermelden en opsturen. Er werd in de winkel gezegd dat dit het nieuwe beleid is. Dus als ik een nieuwe tv bij bijv. BBC koop en hij gaat na 1 maand dan moet ik ook bij de fabrikant zijn.
Maar zo werkt het niet, u hebt de oordoppen aangemaakt en u bent hiervoor betaald. Als u wilt ga ik dit bij mijn jurist aankaarten.
Ik hoop spoedig van u een reactie te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
R. Franken

Gewenste oplossing

U dient dit naar tevredenheid op te lossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Schoonenberg Hoorcomfort is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Schoonenberg Hoorcomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen