Klacht Schoonheidssalon Pura Vida : Ik vind dat ik misleid ben . En dat niet nagekomen is wat beloofd is

Anna

Ik kreeg van mijn man voor mijn verjaardag een voucher van schoonheidssalon Pura Vida. Hij had de uitgebreide voucher gekocht met naast de pedicurebehandeling van 45 minuten ook nog de voetmassage van 15 minuten in totaal dus 60 minuten. Ze werkte gehaast en na 40 minuten was ze volgens haar helemaal klaar. Zelfs de voetmassage van 15 minuten waarvoor bij is betaald had ze in die 40 minuten gestopt. Hier zei ik wat van. Ik had toch recht op 60 minuten. Haar antwoord was ik moet bij social deal een tijd ingeven ik heb de maximale tijd van 60 minuten ingevuld maar als ik eerder klaar ben dan ben ik klaar. Ik zei haar dat ik er van uit mocht gaan dat die 60 minuten zouden kloppen. Nota bene had ik nog 15 minuten bijbetaald voor een voetmassage. Deze 15 minuten is wel betaald maar niet gegeven. Ik heb haar de volgende dag een nette app gestuurd en haar ook uitgelegd dat als je een rijles van 60 minuten hebt de rijschoolhouders niet kan zeggen je hebt vandaag goed gereden dus we stoppen na 45 minuten. Ook heb ik via social deal vaker een massage gehad van 60 minuten en dan kreeg ik ook een massage van 60 minuten u ten. Ze bleef bij haar standpunt dat ze die 60 minuten gewoon had opgegeven omdat social deal daar naar vroeg en dat ze kon stoppen wanneer zij het wil.

Kan social deal het geld van dat kwartier niet als te goed geven op een andere deal?
Ze hebben er helemaal niet op gereageerd. Heel klantonvriendelijk. Ik raad deze salon zeker niet aan.

Ook een klacht indienen over Schoonheidssalon Pura Vida ?